ochDÄRvaknadejag .. igen!

Idag var det nog första gången som jag vaknade, öppnade persiennen och såg solen! coolt..
Annars har det varit så varje morgon att man inte kunnat se vart vädret ska bära under dagen då det varit ruggigt väder på morgonen och senare visat sig att det blivit himla varmt upp emot dagen.

Jag vaknade vid nio tiden, vilket innebär att jag är lite besviken på mig själv för att jag nästan aldrig kan sova förbi 10, förbi tio tiden, hallå!!  det är ju bara en timme till.. 
 
Just nu:
- sattes låten Adore U på, vilket ger härliga minnen från förra sommaren.
- körde en bil förbi mitt hus, vilket gjorde att det lät mycket eftersom mitt fönster är öppet.
- pillade jag mig ihåret, för att jag vill göra om det, söka upp en stylist som bara klipper och klistrar med håret.
- håller jag på att skriva ett sms, där jag varken vet hur jag ska börja eller sluta.



Kommentarer
Postat av: ANGELICA

HEY SNYGGO <3

2009-05-30 @ 22:01:03
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0