Izabell Lindström

Ett litet inlägg bara.

Idag hörru, var det ingen vanlig skola. Hela min klass var på IP som domare för Lilla DM och vi hade inte tur med vädret denna gången, lite sorligt då man annars hade kunnat haft det riktigt mysigt.. Eller mysigt kanske inte är de rätta ordet, men trevligt då.
Men ändå trots det tråkiga vädret var det riktigt kul, hur man nu kan ha det i ett molnigt väder och stå och mäta fyraklassare ..

Till något som jag trodde skulle vara som en dröm är nu verkligen som en fucking mardröm, vi ska skiljas. Min Klass och jag!
Man kan knappt tro det är sant, i alla dessa åren har vi stått varandra så himla nära och nu ska vi bara skära av banden och lämna varandra, vissa till och med för gått!

Alltså, det är bara 13 dagar kvar i skolan. Sen är tiderna förbi i grundskolan och livet flyter på( förhoppningsvis) vidare till gymnasiet.

Nu ska jag snart dra och träna den första tränigen för kvällen och senare återstår två :)
Punktslut. Tjarå!




Kommentarer
Postat av: filip

vilken fin bild:D

2009-05-30 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0