Inlägger ett inlägg

NU är min klocka exakt 00.38.
Eller man kan egentligen inte säga exakt eftersom jag inte har med hundradelar osv.
Menmen..
Nu har alla i huset somnat och kvar ligger jag här i den tysta mörkheten. Eller kan man säga så, mörkheten, det låter väldigt fel?!
Föresten så var typ hela den meningen fel ändå. Jag ligger i mitt rum med en lampa tänd och sen spelar jag lite musik från datorn ; väldigt lågt (!)  Men Dock, Mina föräldrar sover faktiskt, så helt fel var det ju inte.. Hmm.

Hej jag heter Izabell och jag skrev just ett väldigt onödigt inlägg

Nu stämmer ingenting i detta inlägget för nu är klockan inte 00.38 längre, nu är klockan faktiskt 00.42.

Tänkte bara säga att jag ska gå och lägga mig nu vilket inne bär att jag ska släcka lampan och lägga mig i den tysta mörkheten, mumss. Älskar att sova =)           .. Och äta

Imorgon ska vi gratta min Morfar som faktiskt fyllde år för nån dag sen, kommer inte ihåg när men för nån dag sen var det ju.. Kanske bjuder dem på nåt gott eller inte ..
Senare på kvällen blir det fest med C&C I Hölle .

Och nu meinen schönen damen und herren ska jag sova.. Så Godnatt !

                                                                                      PUNKTSLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0