En fest.. Turkfest (!)

Idag börjades kvällen i Ljunghusen hos några vänner till vår familj, där åt vi lite och tittade på Robinson finalen, ganska trevligt.
Sen blev jag körd hem till Esin där hennes mamma hade födelsedagsparty. Det var sjukt roligt där hemma, alla var galna och dansade överallt. Ja, det var hejvilt!

Tänk er om ni har sett en film där det är turkar som springer runt och skriker och har jättekul, SÅ var det!
Det kommer nog lite bilder senare..

Efter ett tag blev allt jobbigt så jag och min vän gick ut och gick en sväng i kvarteret, in igen och dansa lite till sen vid halv tre drog jag hem då en taxi väntade på mig utanför Esins hus.

Hem ljuva Hem..

Imorgon vet jag inte vad som händer , i mitt liv spricker alltid alla planer succesivt timme efter timme käns det som. Menmen börjar nog iallafall med en promenad på ca 30 min sen får vi se vart dagen bär..

                                                                    Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0